Op dit forum vindt u antwoord op de meest voorkomende vragen en tips met betrekking tot het gebruik van de leeromgeving.

Heeft u inhoudelijke vragen over de bijeenkomst, neem dan contact op met uw contactpersoon bij de organiserende organisatie/partner.

Wilt u op de hoogte blijven van tips en/of nieuwe berichten op dit forum?  Meldt u zich dan aan, door in het linkerblok te klikken op "Ik wil een e-mail van dit forum". U kunt zich op elk gewenst tijdstip afmelden.

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij?

Stuur dan een mail naar mijnleeromgeving@iir.nl óf neem telefonisch contact met ons op: 020 - 5 805 400

DiscussieBegonnen doorAntwoordenLaatste bericht
VastgepindHoe werkt de omgeving? Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 15:05
Het Nieuwsforum: docenten & deelnemers Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 15:11
Hoe werkt de voucher Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 15:05
Berichten sturen via deelnemerslijst Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 11:52
Bestand(en) toevoegen, vervangen en verwijderen - informatie voor docenten Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 11:50
Opdrachten insturen - informatie voor deelnemers Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 11:45
Uw profiel aanpassen Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 11:42
Opdrachten - informatie voor docenten en trainers Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
di, 28 feb 2017, 09:30
App's voor tablets Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
vr, 11 apr 2014, 09:32
Videoclip delen (docenten) Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
wo, 9 apr 2014, 10:26
Bestanden uploaden/delen boven de 75 MB Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
wo, 9 apr 2014, 10:16
Intakeformulier: downloaden/inzien reactie deelnemers Foto van Admin Mijn Leeromgeving Admin Mijn Leeromgeving 0 Admin Mijn Leeromgeving
vr, 31 jan 2014, 12:44